جستجو
Filters
Close

راهنمای انتخاب کاپشن چرم

راهنمای انتخاب کاپشن چرم

برای خرید کاپشن چرمی بهتر است ابتدا با انواع چرم آشنا شوید تا محصولی با کیفیت بخرید.ما در این مقاله راهنمای انتخاب کاپشن چرم را برای شما بیان می‌کنیم.علاوه بر کیفیت چرم دوخت کت هم باید با کیفیت باشد.بهترین چرم طبیعی دارای بافتی نرم و سطحی غیرمسطح است .اگر قصد خرید چرم مصنوعی را دارید باید بدانید علیرغم انعطاف‌پذیری خوب و بافت محکمی که دارد، دارای عمر کمی است.
زیپ کت چرمی باید نحوی دوخته شود که هیچ قسمتی از کاپشن لای آن گیر نکند.چرا که ممکنه است باعث پاره شدن کاپشن شود.پارچه های دارای الیاف طبیعی مانند کتان و ابریشم بهترین پارچه برای تودوزی کاپشن چرم است.
در نهایت شما با توجه به سلیقه و جنس کاپشن شما می توانید کاپشن چرم مورد نظر خود را خریداری کنید.برای زیباتر و جذاب شدن تیپ خود می‌توانید از ست کیف و کفش چرم نیز استفاده کنید.
ممکن است در نگاه اول خرید اینترنتی کاپشن و کت چرم سخت به نظر بیاید و شما رو منصرف کند ولی اگر چند نکته مهم رو در نظر بگیرید به راحتی می توانید پوشاک چرمی خود را به صورت اینترنتی خریداری کنید.

استایل خود را مشخص کرده، و رنگ پوست و اندازه بدن خود را در نظر بگیرید تا بتوانید کاپشن مناسب خود را تهیه نمایید.

شما می توانید با توجه به اندازه دور سینه خود سایز مناسب برای کاپشن خود را انتخاب کنید.

سایزدور سینه
S96/52-99/06
M101/6-104/14
L106/68-109/22
XL111/76-119/38
XXL121/92-124/46

توجه داشته باشید که این ها اندازه های استاندارد جهانی برای کاپشن های چرم می باشند. 

اندازه های هریک از کاپشن های چرم کهن چرم را در صفحه مربوط به همان محصول گذاشته شده است؛ و شما می توانید با مراجعه به صفحه محصول انتخاب دقیق تری داشته باشید.

نگران خرید اینترنتی خود نباشید چون کهن چرم با پایبندی به شعار خود «آسوده خاطر خرید کنید کالای فروخته شده تا 15 روز با احترام پس گرفته می شود. هزینه ارسال و بازگشت کالا به عهده کهن چرم پویا می باشد.»، اگر محصول خریداری شده مناسب شما نبود با توجه به شرایط درج شده در بخش رویه های بازگرداندن کالا آن را مرجوع می کند.

ثبت دیدگاه