جستجو
Filters
Close

فروش سازمانی

خواهشمند است، جهت دریافت لیست قیمت عمده فروشی و مشاوره رایگان خرید هدایا با دفتر مرکزی کهن چرم واحد فروش سازمانی با شماره تلفن: 47764-021 تماس حاصل فرمایید.

کارشناسان فروش کهن چرم به عنوان مشاور امین آماده ارائه تجربیات خود به طور رایگان به مدیران محترم در زمینه تهیه هدایای مناسب برای سطوح مختلف افراد می باشند.

شرکت کهن چرم پویا با برند «کهن چرم» با سابقه ترین و بزرگترین شرکت در زمینه طراحی، تولید و صادرات انواع کیف چرم و هدایای نفیس چرمی با بسته بندی منحصر به فرد و متنوع با پشتوانه 30 سال خدمت رسانی در تامین هدایای چرمی به هزاران شرکت دولتی، خصوصی، سازمان ها، نهادها، سمینارها، سفارتخانه های خارجی، با ارائه خدماتی متمایز به مشتریان خود، مفتخر است اعلام نماید که تنوع بسته بندی، تنوع محصول، قدرت و سرعت سرویس دهی، وفای به عهد، برند کهن چرم را به برترین برند محصولات چرمی پیشرو، منحصر بفرد و متخصص در تامین هدایای چرمی سازمانی مبدل ساخته است.

روش های فروش سازمانی به صورت ذیل می باشد:

1-سفارش خرید از مدل های موجود شرکت

در این روش انتخاب براساس مدل های موجود در سایت یا کاتالوگ شرکت کهن چرم می باشد.

2-سفارش اختصاصی

در این روش مدل مورد نظر مشتری توسط تیم طراحی کهن چرم، طراحی می گردد و نمونه به ازای مبلغ 2،000،000 ریال ساخته می شود. در صورت تائید سفارش عمده، مبلغ 2،000،000 ریال بخشی از مبلغ فاکتور محسوب می گردد.

3-خرید بن

در این روش مشتریان بن های مبلغ دار از شرکت کهن چرم خریداری نموده و در اختیار افراد دلخواه خودشان قرار می دهند تا آنان براساس سلیقه خودشان، محصول مورد نظر را از سایت یا شوروم کهن چرم تهیه نمایند.

4-قرارداد تخفیف به کارکنان شرکت ها

در این روش امکان عقد قرارداد با سازمان ها جهت مراجعه کارکنان با در دست داشتن کارت شناسایی به مجموعه و خرید با تخفیف وجود دارد.

5-خرید جهت سمینارها و همایش ها

کهن چرم با سطح بندی محصولات براساس نیازهای مشتریان تحت دو برند «پارینه چرم» و «کهن چرم»، آمادگی خود را جهت همکاری با برگزارکنندگان همایش ها و سمینارها با قیمت های بسیار مناسب اعلام می نماید.

1-5- برند کهن چرم: با ارائه محصولات لوکس در سطوح مدیریت و مشتریان خاص آماده خدمت رسانی می باشد.

2-5- برند پارینه چرم: امکان انتخاب محصول از سایت پارینه چرم «www.parinecharm.com» نیز برای گروه مشتریان،با قیمت های کاملاً رقابتی با محصولات داخلی و خارجی نیز وجود دارد.

6-همکاری با فروشگاه ها و شرکت های تبلیغاتی

فروشگاه های فعال در سراسر کشور که خواهان همکاری جهت فروش محصولات چرمی و غیر چرمی با برند های «پارینه چرم» و «کهن چرم» می باشند، محصولات را با قیمت عمده فروشی خریداری می نمایند.

همچنین در راستای تکمیل زیرساخت های تولید و توسعه کارخانه و گسترش خطوط تولیدی و همچنین سیاست های توسعه بازار و توزیع محصولات در سراسر کشور، امکان همکاری با شرکت های تبلیغاتی نیز فراهم آمده است.

توجه: جهت تسهیل در فروش این شرکت ها در سفارشات بالا، امکان چاپ جعبه بی نام نیز وجود دارد.

مزایا و منافع حاصل از خریدهای سازمانی از کهن چرم

1- 30 سال تجربه خدمت رسانی

2-سرعت در پاسخگویی و سرویس دهی

3-تحویل کالا مطابق با نمونه ارائه شده

4-تعهد تحویل کالا در زمان مشخص شده

5-ضمانت نامه 2 ساله تمامی محصولات کهن چرم

6-قدرت و سرعت تولید انبوه در زمان کم

7-تنوع محصول، تنوع مدل و موجودی انبار بالا

8-بسته بندی های متنوع و منحصر بفرد

9-چاپ و حک کردن نام و نشان سازمان ها و شرکت ها بر روی تمامی محصولات سفارشی امکانپذیر می باشد

10-عدم دریافت هزینه طراحی و اصلاح طرح های مورد نظر مشتریان جهت چاپ بر روی محصولات سفارشی

11-باور کلیه مدیران و پرسنل شرکت کهن چرم این است

*مشتری واسطه روزی ما با خداوند است، پس ما او را عزیز می داریم*

12- تنها برند محصولات چرمی دارای کارخانه تولیدی

13-بهره گیری از کارشناسان فروش حرفه ای

برای دانلود کاتالوگ دیجیتال اینجا کلیک کنید.