جستجو
Filters
Close

قوانین و مقررات

فروشگاه اینترنتی کهن چرم بر مبنای قوانین و آیین نامه های موجود در تجارت الکترونیک و با رعایت کامل قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می نماید.



کلیه کاربران عزیزی که قصد عضویت و خرید از فروشگاه اینترنتی کهن چرم را دارند می بایست قوانین و مقررات را به طور کامل مطالعه کرده و سپس اقدام به عضویت و خرید نماید.



عضویت در سایت:

1- برای عضویت در سایت در صفحه اصلی سایت بر روی دکمه ثبت نام کلیک کرده و پس از وارد کردن اطلاعات شخصی (جنسیت، نام، تاریخ تولد، ایمیل و ....) بر روی دکمه ثبت نام کلیک نمایید.

      



2- نام کاربری باید شماره تلفن همراه کاربر باشد.

3- نام کاربری و رمز عبور خود را برای مراجعات بعدی حفظ نمایید. (در صورت فراموشی رمز عبور می توانید از گزینه رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ در قیمت ورود به سیستم استفاده نمایید.





4- شما باید اطلاعات خود را به درستی وارد نمایید و مسئولیت ثبت اشتباه و غیر واقع بر عهده خود شخص است.

5- کهن چرم در راستای حفظ اسرار مشتری به هیچ وجه اطلاعات شخصی کاربران را به اشخاص غیر واگذار نخواهد کرد.



نحوه پرداخت:

1- پرداخت از طریق درگاه بانکی و یا به صورت کارت به کارت صورت میگیرد.

2-  سفارش شما زمانی مورد بررسی قرار میگیرد که پرداخت شما با موفقیت انجام شده باشد و وضعیت سفارش شما به صورت در حال پردازش باشد.

3- در صورتی که به هر دلیلی سفارش شما به صورت معلق باشد مسئولیت آن به عهده شخص می باشد و فروشگاه اینترتی کهن چرم هیچگونه تعهدی نسبت به ارسال سفارشات معلق ندارد.  



نحوه و زمان ارسال سفارشات:

1- سفارشات شهر تهران به وسیله پیک و با هماهنگی خریدار ارسال خواهد شد.

- در صورت انتخاب گزینه تحویل 24 ساعته سفارش فردای روز ثبت سفارش ارسال خواهد شد و مبلغ 19 هزار تومان هزینه پیک خواهد داشت.

- در صورت انتخاب گزینه پست عادی ارسال رایگان خواهد بود و طی 3 الی 5 روز کاری (به استثناء ایام تعطیل) انجام خواهد شد.

2- سفارشات سایر شهرها از طریق پست صورت می گیرد.

- در صورت انتخاب گزینه پست پیشتاز مبلغ 25 هزار تومان هزینه پست دریافت می شود و ارسال طی 72 ساعت (به استثناء ایام تعطیل) صورت می گیرد.

- در صورت انتخاب پست عادی هزینه ارسال رایگان خواهد بود و ارسال طی 3 الی 5 روز کاری صورت می گیرد.

3- برای هر محموله یک شماره مرسوله توسط شرکت پست صادر می شود که این شماره رهگیری داخل پنل سفارش کاربر گذاشته شده و بوسیله پیامک به کاربر اطلاع داده می شود و کاربر می تواند از طریق سایت به آدرس https://newtracking.post.ir/ که متعلق به شرکت پست می باشد سفارش خود را پیگیری نماید.

4- سفارشات به آدرسی که مشتری هنگام ثبت نام و خرید در سایت درج کرده فرستاده می شود.

 

استرداد وجه کالاهای مرجوع شده:

 

1- سفارشاتی که قبل از ارسال کالا کنسل شده باشد طی 2 ال 5 روز کاری به حساب خریدار واریز خواهد شد.

2-سفارشاتی که بعد از ارسال کالا کنسل شده باشد طی 5 الی 10 روز کاری پس از مرجوع نمودن کالا به حساب خریدار واریز خواهد شد.

 

گارانتی:

1- فروشگاه اینترنتی کهن چرم طبق شرایط و ضوابط محصولات خود را گارانتی می نماید که شرایط استفاده از گارانتی داخل کارت ضمانت نامه که همراه محصول برای مشتری فرستاده می شود نوشته شده است.

2- در صورت عدم رضایت مشتری از خرید خود در فروشگاه اینترنتی کهن چرم این فروشگاه اینترنتی با پایبندی به شعار خود (آسوده خاطر خرید کنید کالای فروخته شده تا 15 روز با احترام پس گرفته می شود. هزینه ارسال و بازگشت کالا به عهده کهن چرم می باشد.) تا 15 روز بعد از تاریخ خرید، کالای خریداری شده را مرجوع کرده و وجه پرداخت شده توسط مشتری عودت داده خواهد شد.